Команда Prom не мала далекого горизонту планування. Вони хотіли б розробити товар, який був би популярний на ринку і робив заробіток, і вийти із зони комфорту "ми працюємо з програмістами і пишемо комусь деякі проекти". З одного боку очікування міцно виправдалися, все, що вони розраховували спочатку, вони досягли ще кілька років тому.
У 2008 році у промисловості стартапів як таких не було. Зараз у трейдерів проблема знайти важливий план, а за цей час тоді в Америці виник занепад, і українські сайти мало кому були потрібні. Команда навіть не оцінювала можливість пошуку інвестора, і вони просто проробляли все самі на свої заощадження.
Крізь якийсь час із командою зв'язалися трейдери. Варто сказати, що для Allegro це був раз з перших венчурних проектів, вони в основному не інвестують у плани на подібний на ранній стадії, а купують дорослий бізнес-переможець ринку.
Згодом зустрічі вони разом створили бізнес-план, оскільки вони не мали готового наміру. На його основі вони і позначили необхідну суму угоди кошти, які були необхідні для реалізації цього бізнес-плану та виходу на самоокупність.
Ще помітною особливістю є як сказано раніше, відсутність трейдерів на початку становлення стартапу. Усі кошти, вкладені у план, були від самих Палієнко, Горового та Мурашка. Вони вкладали у план власні заощадження. До того моменту було витрачено на маркетинг кілька десятків тис. Коли вони тільки-но познайомилися, плану було півроку. Змова безповоротно закінчилася крізь 8-9 місяців. План за цей час по суті був подібний до того, що є зараз, але просто менше за масштабами. У них було близько 50 тис. платних покупців і кілька десятків тис. безкоштовних.
До Миколи Палієнка впевненість прийшла з етапу запуску плану. Як він сам і каже, він невдоволено усвідомлює, звідки вона взялася, але це міцно допомагало йти вперед. Тим більше, команда повірила в те, що в них вийде, коли ними серйозно зацікавилися трейдери.
Але хто ці "вони" чи "команда"? Усі у команді практично на початку поділили ролі: Тарас Мурашко займався більш програмуванням, після чого він став технічним директором. У Дениса Горового був досвід продажу товарів і він більше усвідомлював інтернет-маркетингу. В результаті він став відповідати за продукт та маркетинг. А Микола, як найбувалий у розробці, став керувати рештою. Втім спочатку вони просто займалися розробкою, потім вже їх ролі поступово стали все більш ділитися.