Petcube - ріст успішного проекту

Олександр Нескін, співзасновник PetCube, має собаку, який дуже хвилювався, коли Олександра не було вдома. Його вихованець Роккі видавав гучні звуки і створював величезний безлад. З-за постійно стурбованого собаки сусіди Олександра загрожували йому поліцією, бо Роккі заважав їм жити спокійно, влаштувавши справжній хаос.

Спочатку він використовував радіо. Але це було марно. Потім купив спеціальний китайський комір. Коли собака починала гавкати і вередувати, нашийник видавав високочастотний звук, змушуючи Роккі перестати шуміти. Але цей спосіб незабаром також провалився. Третім способом заспокоїти Роккі був нашийник, яким довелося бити собаку слабким струмом. Але подруга Олександра чинила опір цій ідеї. Їй це здалося надто жорстоким.
Олександр зі своїм улюбленцем Роккі
Щоб якось розважити собаку і відвернути її від хвилювання, не завдавши їй шкоди, Нескін підключив камеру до свого комп'ютера, щоб побачити, що собака робить, коли нікого немає вдома. З'ясувалося, що вихованець сидів або спав біля дверей. «Мені треба було якось відволікти собаку. Я прикріпив до камери його улюблену лазерну указку і встановив камеру на два маленькі двигуни, щоб вона рухала лазер», - говорить Нескін.

Олександр створив простий сайт та підключив до нього пристрій. Родичі та друзі заходили на майданчик, наводили лазерну указку та грали з собакою. Так виникла ідея прототипу першого пристрою – Petcube Camera.
Petcube Camera - перший пристрій Petcube
Кампанія на Kickstarter стала важливою віхою для стартапу. Це дозволило нам перевірити, чи потрібний продукт людям. Якби перший пристрій не набрав потрібної кількості, не варто було б витрачати роки життя. Проте кампанія увінчалася успіхом. Проект досяг мети – 100 тисяч доларів на тиждень. Petcube зібрав $251 000 і став найуспішнішим українським проектом.

«Це дозволило нам провести попередні продажі. Гроші ми отримали за рік до постачання товару. Завдяки цим коштам ми змогли завершити розробку та запустити у серійне виробництво першу партію», - пояснює Ажнюк.
В історії Petcube був час, коли компанія могла зникнути, не народившись. Сталося це на початку його існування, коли над проектом працювали лише сім осіб. Справа стосувалася провадження, на той момент у Китаї не було офісу. Найдорожча частина виробництва пристроїв – це виготовлення форм. Це дві металеві частини, які з'єднуються між собою та утворюють певну форму. У форму заливається гарячий пластик, форма охолоджується, і на виході з'являється деталь. Процес виготовлення форми найвитратніший і трудомісткий. На виготовлення форми зазвичай витрачається два тижні.

«Я пам'ятаю, як за місяць ми розмістили замовлення на виробництво форм. Це були останні гроші, які ми могли вкласти. Був суботній ранок. Директор китайської фабрики зателефонував їм і з сумом сказав: «Мій партнер заарештований і всі ваші форми також були заарештовані», - згадує Ажнюк. Це був четвертий місяць з того часу, як Petcube затримала доставку клієнтам за допомогою Kickstarter. Втрата форм означала, що їх довелося починати виготовляти наново. "Це був момент, коли здавалося можливим відмовитись..." - каже Ажнюк. Нам вдалося вийти з цієї ситуації завдяки підтримці людей – команди та партнерів.
Ярослав Ажнюк в офісі Petcube
«Якийсь час у нас був офіс у США: там працювали до 10 осіб, включаючи мене. Але два роки тому ми зрозуміли, що продавати у звичайних роздрібних магазинах не надто вигідно. Тому ми змінили канали продажу: ми залишили всі фізичні магазини, а це понад 5 тис. Окремі магазини різних мереж – Brookstone, Macy's, Nordstrom тощо – і зосередилися на онлайн-каналах. Зараз більшість наших продажів здійснюється через Amazon, ми також використовуємо Walmart і Zulily. Можна продавати з України, нам не потрібний офіс у США. Нині у команді менше 50 осіб. Усі роботи ведуться в Україні, виробництво – у Китаї, а продажі – у США». - згадує Ажнюк.

2018-2019 роки для компанії були непростими: було кілька реорганізацій, скорочень, переглядів каналів продажів. Їм не вдалося запустити соціальну мережу для власників домашніх тварин, над якою вони працювали майже два роки. Команда PetCube думала, що люди ділитимуться своїми камерами та гратимуть із чужими домашніми тваринами. Але інтересу було недостатньо, щоб конкурувати з Facebook чи Instagram. До того ж, у 2018 р. провалилося фінансування, на що в них було багато планів. За три дні до підписання контракту потенційні інвестори передумали. Це була велика американська публічна компанія, яка втратила близько 30% своєї вартості у вересні 2018 року, а їхня ринкова капіталізація склала близько 2 мільярдів доларів. », – каже Ярослав Ажнюк.
Infosoft - це команда ІТ-інженерів і інженерів по забезпеченню якості. Ми надаємо компаніям з технічними талантами і досвідом розробки продуктів для створення програмного забезпечення світового класу. Ви можете збільшувати і зменшувати число віддалених розробників програмного забезпечення в будь-який час без будь-якого фінансового ризику.
Наші інші статті:
Зв'яжіться з нами
Не соромтесь писати та дзвонити нам. Нам дуже подобається спілкуватись з нашими клієнтами.
+380(63)233-32-78
ip@infosoft.ua
English Ukrainian Russian