Історія Grammarly та його успіху

Олексій Шевченко і Максим Литвин стали товаришами до кінця 90-х, тоді вони були студентами Міжнародного християнського університету. Він вважався першим абсолютно англомовним університетом в Україні, викладацький колектив якого складався з корінних американців, тому весь процес навчання вівся англійською.

На період 2009 року вони вперше запустили сервіс, розробниками було створено багатозадачність продукт, який мав обмежені ресурси, якими вони володіли. Творці даного сервісу в особі Олексія Шевченка, Дмитра Лідера і Максима Литвина мали кілька пріоритетів. Перш за все, для роботи вони вибрали знайомою область, яка допоможе знайти платоспроможних споживачів. Наступний аспект - зворотний зв'язок від споживачів і дохід з метою удосконалення свого продукту. У 2002 році перед створенням Grammarly, засновниками була розроблена MyDropbox - програма для перевірки тексту на унікальність.
Засновники Grammarly - Макс Літвін, Дмитро Лідер и Олексій Шевченко
Причиною стало те, що в той час простежувалася тенденція плагіату, більшість студентів не писали курсові або домашні роботи самостійно. Дана проблема вважалася однаково критичної для всіх вузів, не в залежності від регіону. Викладачі не могли перевірки текстів на плагіат, тому нерідко оцінювали викачані роботи на «5+». За великим рахунком, ніяких допоміжних інструментів для перевірки не було. В процес вирішення даного питання брали участь не тільки українці, а й одна з каліфорнійських компаній TurnItIn, яка сформувалася після старту MyDropBox.

Сервіс був протестований кількома пілотними клієнтами з Сінгапуру і США, після чого Максимом і Алексом були випущені ліцензії для використання даної технології головним університетам США. Однак, не все було гладко, адже здійснювати продажу американцям з України було проблематично. Це і стало причиною того, що вони продовжили навчання закордоном, тим самим наблизившись до можливого ринку збуту. Максим став випускником Інституту Вандербільта в Теннессі зі ступенем МВА, Алекс ж перевівся на MBA в Торонто тільки через пару років.

Партнери почали активні продажі відразу після того, як Максим Литвин перебрався в Торонто. На різних конференціях, які були присвячені освітнім технологіям, вони займалися пошуком реальних покупців. Під час заходів Максим і Алекс збирали фідбек про проект, контактували з резидентами університетів, а також пропонували їм протестувати сервіс. Знаменитий файловий хостинг Dropbox не мав відношення до назви сервісу, так як він сформувався пізніше, в 2007 році.

Вони вирішили перевірити свою теорію завдяки запуску онлайн-редактора з платної підпискою. Організація стрімко набирала обертів, в силу чого було прийнято рішення ренеймінгу: Grammarly. Тоді компанія тримала вектор в сторону GEC (перевірки граматики на правильність), щоб полегшити процес написання для студентів. Grammarly розуміли, що допомагаючи з головними будівельними блоками в англійській мові, а саме з механікою листи, вони підвищили б довіру користувачів до їх діяльності, надаючи їм можливість не використовувати інші джерела для вилучення тексту.

Їх вразило те, що їх первісний продукт зацікавив Бреда Грувера, який в 2011 році став генеральним директором компанії. Зростання компанії тривав, тому головним завданням було формальне перетворення цінностей компанії в структуру, яка визначає їх дії. Основними принципами Grammarly були етичність, адаптивність, стійкість, співчуття, першокласний. Як з'ясувалося, це термін EAGER, який їм не менш пасує.

Завдяки зростанню Grammarly, з кожним днем вони більше дізнавалися про свої можливості, завдяки яким ми можемо прогресувати. "Від користувачів ми дізналися з якою метою вони використовують даний продукт - від приватних бесід аж до висококласних Літераторських творів." - каже команда. Ними був випущений Grammarly для Chrome, а також здійснено перехід до моделі freemium, яка дозволяла отримати доступ всім тим, хто при написанні англійської мови потребував допомоги. Дана бізнес-модель допомогла створити нові перспективи, які в свою чергу посприяли випуску розширення браузера Grammarly для Safari, Firefox і Edge для гарантованої підтримки в незалежності від того, де користувач друкує.

Команда поступово розширювала глибину допомоги в процесі написання і знаходила можливості для розширення доступності, тим самим збільшуючи співтовариство Grammarly. Показники на період 2015 року становила 1 млн. Користувачів, а в 2020 році зросли до 30 млн. Корпоративні клієнти стали активними користувачами Grammarly Business, якими обслуговується близько 30 000 різногалузевих висококваліфікованих команд. Рекламщики, менеджери з продажу, інженери, фахівці сервісних служб, бізнесмени і студенти застосовують Grammarly з метою більш результативного щоденного спілкування.
Infosoft - це команда ІТ-інженерів і інженерів по забезпеченню якості. Ми надаємо компаніям з технічними талантами і досвідом розробки продуктів для створення програмного забезпечення світового класу. Ви можете збільшувати і зменшувати число віддалених розробників програмного забезпечення в будь-який час без будь-якого фінансового ризику.
Наші інші статті:
Зв'яжіться з нами
Не соромтесь писати та дзвонити нам. Нам дуже подобається спілкуватись з нашими клієнтами.
+380(63)233-32-78
ip@infosoft.ua
English Ukrainian Russian