Причиною стало те, що в той час простежувалася тенденція плагіату, більшість студентів не писали курсові або домашні роботи самостійно. Дана проблема вважалася однаково критичної для всіх вузів, не в залежності від регіону. Викладачі не могли перевірки текстів на плагіат, тому нерідко оцінювали викачані роботи на «5+». За великим рахунком, ніяких допоміжних інструментів для перевірки не було. В процес вирішення даного питання брали участь не тільки українці, а й одна з каліфорнійських компаній TurnItIn, яка сформувалася після старту MyDropBox.
Сервіс був протестований кількома пілотними клієнтами з Сінгапуру і США, після чого Максимом і Алексом були випущені ліцензії для використання даної технології головним університетам США. Однак, не все було гладко, адже здійснювати продажу американцям з України було проблематично. Це і стало причиною того, що вони продовжили навчання закордоном, тим самим наблизившись до можливого ринку збуту. Максим став випускником Інституту Вандербільта в Теннессі зі ступенем МВА, Алекс ж перевівся на MBA в Торонто тільки через пару років.
Партнери почали активні продажі відразу після того, як Максим Литвин перебрався в Торонто. На різних конференціях, які були присвячені освітнім технологіям, вони займалися пошуком реальних покупців. Під час заходів Максим і Алекс збирали фідбек про проект, контактували з резидентами університетів, а також пропонували їм протестувати сервіс. Знаменитий файловий хостинг Dropbox не мав відношення до назви сервісу, так як він сформувався пізніше, в 2007 році.
Вони вирішили перевірити свою теорію завдяки запуску онлайн-редактора з платної підпискою. Організація стрімко набирала обертів, в силу чого було прийнято рішення ренеймінгу: Grammarly. Тоді компанія тримала вектор в сторону GEC (перевірки граматики на правильність), щоб полегшити процес написання для студентів. Grammarly розуміли, що допомагаючи з головними будівельними блоками в англійській мові, а саме з механікою листи, вони підвищили б довіру користувачів до їх діяльності, надаючи їм можливість не використовувати інші джерела для вилучення тексту.
Їх вразило те, що їх первісний продукт зацікавив Бреда Грувера, який в 2011 році став генеральним директором компанії. Зростання компанії тривав, тому головним завданням було формальне перетворення цінностей компанії в структуру, яка визначає їх дії. Основними принципами Grammarly були етичність, адаптивність, стійкість, співчуття, першокласний. Як з'ясувалося, це термін EAGER, який їм не менш пасує.
Завдяки зростанню Grammarly, з кожним днем вони більше дізнавалися про свої можливості, завдяки яким ми можемо прогресувати. "Від користувачів ми дізналися з якою метою вони використовують даний продукт - від приватних бесід аж до висококласних Літераторських творів." - каже команда. Ними був випущений Grammarly для Chrome, а також здійснено перехід до моделі freemium, яка дозволяла отримати доступ всім тим, хто при написанні англійської мови потребував допомоги. Дана бізнес-модель допомогла створити нові перспективи, які в свою чергу посприяли випуску розширення браузера Grammarly для Safari, Firefox і Edge для гарантованої підтримки в незалежності від того, де користувач друкує.
Команда поступово розширювала глибину допомоги в процесі написання і знаходила можливості для розширення доступності, тим самим збільшуючи співтовариство Grammarly. Показники на період 2015 року становила 1 млн. Користувачів, а в 2020 році зросли до 30 млн. Корпоративні клієнти стали активними користувачами Grammarly Business, якими обслуговується близько 30 000 різногалузевих висококваліфікованих команд. Рекламщики, менеджери з продажу, інженери, фахівці сервісних служб, бізнесмени і студенти застосовують Grammarly з метою більш результативного щоденного спілкування.